. А де відповідальність пішоходів і велосипедистів? | Набат-время знать больше

А де відповідальність пішоходів і велосипедистів?

МВС педалює посилення відповідальності за порушення ПДР — там немало нового: збільшення строків притягнення за п'яне керування, зменшення дозволеної швидкості в місті до 50 км/год, посилення відповідальності за катання без прав і для позбавлених прав і так далі. В принципі, окремо, вирване з контексту-наче і ок. Але.

Читайте також: Лучше ли Подолу без автомобилей? Первые итоги эксперимента

Трохи більше року тому «синій» чолов'яга, їдучи по трасі на велосипеді загинув сам і мало не зламав життя моєму клієнту. Їхав без єдиного катафоту, без фари, в чорному одязі, оминув калюжу по дорозі. Минулої осені інша людина перебігала дорогу поза переходом «по діагоналі» — поспішала на автобус. ЇЇ переїхали дві машини. Біля переходу ліхтарі не горіли метрів з 25 в обидва боки, вечір, мряка. І таких історій — сотні.

Читайте також: Три мифа о новых правилах дорожного движения. ИНФОГРАФИКА

Одночасно: штраф за порушення правил пішоходом — лишається від 51 грн., велосипедистом — 136 грн. За відсутність розмітки, освітлення, світловідбиваючих елементів, за ями, за необрізані кущі на кожному перехресті, за раптово вимкнені світлофори в годину пік, провалені решітки, ями, люки — ніхто і ніколи реально не відповідає.

Що б не народжувалось в так званій «системі», досі народжується косорилим і недолугим.

Источник

На ту же тему
Виджеты

Это место для ваших персональных виджетов. Ставьте из админки - рубрики, архивы, метки, календарь, свежие комментарии, произвольное меню и др.

Свежие записи
Набат-время знать больше © 2018 ·   Войти   · Наверх