. Як «Ð†Ð½Ñ‚ер» цифрами жонглює: скільки глядачів насправді дивилися скандальний концерт 9 травня | Набат-время знать больше

Як «Ð†Ð½Ñ‚ер» цифрами жонглює: скільки глядачів насправді дивилися скандальний концерт 9 травня

Сьогодні, схоже, день цифр. Не збиралася писати цей допис, правду кажучи, але кількість людей у моїй стрічці, що як аксіому сприймають те, що говорить «Ð†Ð½Ñ‚ер» щодо своїх цифр 9 травня, стала настільки критичною, що довелося систематизувати всі дані та маніпуляції навколо них.

Почнемо з того, що в телеканалу «Ð†Ð½Ñ‚ер» дійсно набагато краще покриття, ніж у телеканалу СТБ, наприклад. Що впливає на кількість охоплення, звичайно.

Далі, відкрию вам таємницю, всі телеканали, коли говорять про свої «Ð¼Ñ–льйони» глядачів, вдаються до невеличкої маніпуляції. А саме. Працюючи на аудиторію 18-54 Ñ– 14-49 (адже саме ця аудиторія Ñ” найбажанішою для рекламодавця, отже, Ñ– для комерційних каналів), дані «Ð² мільйонах» вони дають за аудиторією 4+. Чому? Тому що з позиції банальної математики людей в абсолютних цифрах у віці від 4 років до без обмежень віку набагато більше, ніж 18-54, наприклад. Тут немає нічого кримінального, але цей факт необхідно врахувати для розуміння.

Частка «Ð†Ð½Ñ‚ера» 9 травня за аудиторією 18-54, наприклад, – 9,5%, за 4+ – майже 24%. Що це означає? Що людей, старших за 54 роки, які дивилися того дня «Ð†Ð½Ñ‚ер», – дуже багато.

Читайте також: Брати Капранови: Істерика на «Ð†Ð½Ñ‚ері» – дуже добрий знак

А тепер детально власне про концерт.

Маніпуляція перша. Якщо дивитися на дані за цей день за улюбленою аудиторією «Ð†Ð½Ñ‚ера» 4+, то 13 мільйонів там не видно. Чомусь. І ця цифра майже вдвічі менша – 7 265 629. Поясню чому – тому що мовник взяв сумарну кількість контактів із каналом за весь день. Сумарну. За весь день. І вийшло 13 млн. Мабуть, не варто говорити, що маркетологи що себе поважають, так не роблять?

Маніпуляція друга. «Ð†Ð½Ñ‚ер» написав, що став абсолютним (!) переможцем 9 травня. Це просто неправда. Адже «Ð°Ð±ÑÐ¾Ð»ÑŽÑ‚ним» означає за всіма аудиторіями. А того дня за аудиторією 18-54 переміг ICTV. «ÐšÑ–борги» на «1+1» за цією ж аудиторією та 14-49 обійшли концерт «Ð†Ð½Ñ‚ера» тощо. 

9 травня Інтер був лідером за аудиторіями: 4+ (50+), 4+ (вся Україна), 18+ (50+), 18+( вся Україна). 18-54 та 14-49 – програв, Ñ– за 50+ Ñ– за «Ð²ÑÑ Україна» теж. Отже, говорити, про «Ð°Ð±ÑÐ¾Ð»ÑŽÑ‚не лідерство» трохи дивно.

Читайте також: Ігри «Ð†Ð½Ñ‚ера» остаточно перестали бути безпечними – блогер 

Перегляд концерту до 9 травня – найнижчий за останні п'ять років. Тут важливо дивитися на рейтинг (rat), а не частку (shr). Тому що рейтинг – це абсолютна величина, від усіх людей, а частка – це ті, в кого був увімкнений телевізор. Саме тому рекламодавці орієнтуються на рейтинг (адже їм важливе охоплення) , а телеканали на частку. Бо частка показує як розділилися частки каналів меж собою. 

Оскільки питання не припиняються, то завдячуючи Орестові Білоскурському – чарівникові цифр та аналітики, маємо таке: всього рельних глядачів, які дивилися лише концерт у час, коли він ішов, – тобто це кількість можливих змістовних глядачів – складає 1 344 692.

Отже, насправді концерт на «Ð†Ð½Ñ‚ері» дивилися лише 1.3 мільона глядачів (навіть не дивилися, а контактувало). Решта глядачів контактували, крім «Ð†Ð½Ñ‚ера», й із іншими каналами.

Підписуйся на сторінки UAINFO у Facebook, Twitter і Telegram

Источник

На ту же тему
Набат-время знать больше © 2018 ·   Войти   · Наверх